Τετάρτη, 22 Σεπτεμβρίου 2010

ΤΟ ΝΕΟ VIDEO CLIP ΤΩΝ STAVENTO!!



Ένα πολύ καλό τραγούδι...!!!

SUPER MARIO IN *REAL LIFE*




Δυστυχώς υπάρχουν και ηλίθιοι άνθρωποι που μας κάνουν να απορούμε με τις βλακείες τους!!!

Δραματικές σκηνές: Ελικόπτερο διάσωσης σώζει έναν ανθρώπο από ναυάγιο σκάφους στην Κροατία



Μπράβο στη ομάδα διάσωσης!!

«Φτωχή» νίκη της Μπαρτσελόνα


Με τον τραυματία Λιονέλ Μέσι να παρακολουθεί από τις κερκίδες του «Καμπ Νου», η Μπαρτσελόνα - αντίπαλος του Παναθηναϊκού στη φάση των ομίλων του Champions League - νίκησε 1-0 τη Σπόρτινγκ Χιχόν. Πρώτη νίκη για τη Λεβάντε, 1-0 την Αλμερία εκτός έδρας. Στο 0-0 έμειναν Σαραγόσα και Χέρκουλες.

Κερδίζει και χωρίς τον Μέσι

Τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη της στο φετινό πρωτάθλημα που τη φέρνει να ισοβαθμεί στη 2η θέση της βαθμολογίας με τη Βαλένθια (έχει έναν αγώνα λιγότερο) - έστω και χωρίς τον τραυματία Λιονέλ Μέσι - πέτυχε η Μπαρτσελόνα νικώντας με 1-0 τη Σπόρτινγκ Χιχόν στο Καμπ Νου.

Οι «μπλαουγκράνα» ήταν σαφώς ανώτεροι, αλλά παρά τις ευκαιρίες που είχαν στο πρώτο μέρος, δεν κατάφεραν να σκοράρουν. Το πρώτο μέρος θα μείνει περισσότερο στη μνήμη μας για το μικροεπεισόδιο ανάμεσα στον Μπουσκέτς και τον Μπίλιτς που θέλησαν να λύσουν - ο δεύτερος με περισσότερο... όρεξη δεχόμενος και την κίτρινη κάρτα - τις διαφορές τους πηγαίνοντας προς τα αποδυτήρια.

Η... αγωνία των οπαδών των γηπεδούχων δεν κράτησε για πολύ, καθώς τέσσερα λεπτά μετά την έναρξη της επανάληψης, ο Ντάνιελ Αλβες έβγαλε εξαιρετική πάσα στον Νταβίντ Βίγια κι εκείνος δεν δυσκολεύτηκε να... εκτελέσει τον Κουέγιαρ.

Η αντίπαλος του Παναθηναϊκού δεν σταμάτησε να κυνηγάει το δεύτερο γκολ που θα σφράγιζε τη νίκη της, με τους φιλοξενούμενους, όμως, να αντιστέκονται σθεναρά. Μάλιστα, στα τελευταία λεπτά πίεσαν για την ισοφάριση, αλλά το σφύριγμα της λήξης δεν άργησε να έρθει και να βρει τους μπλαουγκράνα να πανηγυρίζουν.

Η σύνθεση της Μπαρτσελόνα: Βαλντές, Αλβες, Πουγιόλ (46' Πικέ), Μιλίτο, Μάξγουελ, Κεϊτά (46' Πέδρο), Μπουσκέτς, Τσάβι, Ινιέστα, Μπόγιαν (69' Μαστσεράνο), Βίγια

Με Αναστάζια, Ιγκλέσιας και Άντερσον -αλλά χωρίς τον Ρουβά- ο διαγωνισμός Eurovoice

Ένας πρωτότυπος πανευρωπαϊκός μουσικός διαγωνισμός, ο Eurovoice 2010, που εξελίσσεται τους τελευταίους μήνες στο διαδίκτυο, κορυφώνεται στην «Αθηνών Αρένα», την Πέμπτη και την Παρασκευή. Τις δύο αυτές βραδιές θα παρουσιάσουν τη δουλειά τους ανερχόμενοι ποπ καλλιτέχνες, πλαισιωμένοι από τον Ενρίκε Ιγκλέσιας και την Αναστάζια.

Όπως ανακοίνωσε την Τετάρτη η διοργανώτρια αρχή, δεν θα συμμετάσχει τελικά ο Σάκης Ρουβάς.

Στη σχετική ανακοίνωση αναφέρεται: «Είμαστε στη δυσάρεστη θέση να ανακοινώσουμε ότι για λόγους που δεν αφορούν στο πρόσωπο του και παρά τις προσπάθειες που ο ίδιος και οι συνεργάτες του κατέβαλαν μέχρι και την τελευταία στιγμή προκειμένου να καταστεί εφικτή η συμμετοχή του και παρά τον επαγγελματισμό του, ο Σάκης Ρουβάς τελικώς δεν θα συμμετάσχει ως guest starστο διεθνή μουσικό διαγωνισμό EuroVoice».

Στον τελικό της Αθήνας, την Παρασκευή, θα διαγωνιστούν 33 ερμηνευτές, που επιλέχθηκαν μεταξύ όσων είχαν δηλώσει αρχικά συμμετοχή, με ελεύθερη ψηφοφορία στο Internet. Η ψηφοφορία ολοκληρώθηκε στις 25 Μαΐου.

Ο νικητής θα επιλεγεί από τους θεατές, οι οποίοι θα ψηφίζουν δωρεάν, τόσο μέσω της ιστοσελίδας του διαγωνισμού eurovoice.tv, όσο και μέσω SMS.

Ο νικητής θα κερδίσει χρηματικό έπαθλο 100.000 ευρώ και θα υπογράψει συμβόλαιο με πολυεθνική δισκογραφική εταιρεία.

Την Ελλάδα θα εκπροσωπήσει ο 29χρονος Γιώργος Τεντζεράκης, τραγουδιστής με σπουδές κλασικής κιθάρας και υποκριτικής, που πρωτοεμφανίστηκε στη δισκογραφία το 2007.

Την Πέμπτη, στη σκηνή θα ανέβει η Αναστάζια, ενώ την επομένη θα εμφανιστεί ο Ενρίκε Ιγκλέσιας. Τον διαγωνισμό θα μεταδώσει απευθείας και τις δύο βραδιές η τηλεόραση του ANT1.

Τα εισιτήρια κοστίζουν από 24 ώς 240 ευρώ. Η διοργάνωση πραγματοποιείται με τη στήριξη του ΕΟΤ.

Ισχυροί άνεμοι ενδέχεται να χώρισαν στα δύο την Ερυθρά Θάλασσα, εκτιμούν Αμερικανοί επιστήμονες

Τελικά μπορεί όντως να άνοιξαν τα νερά της Ερυθράς Θάλασσας για να περάσει ανάμεσά τους ο Μωυσής και ο λαός του. Όμως, αντίθετα με τη διήγηση της Βίβλου, αυτό δεν ήταν κατ' ανάγκη ένα θαύμα, αλλά είναι δυνατό να συνέβη από ισχυρούς ανέμους που έπνεαν στην περιοχή για ώρες, σύμφωνα με νέες προσομοιώσεις σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές που έκαναν Aμερικανοί επιστήμονες.

Το Βιβλίο της Εξόδου περιγράφει τη φυγή των κυνηγημένων Ισραηλιτών από την Αίγυπτο και το θεαματικό πέρασμα της Ερυθράς θάλασσας, πριν από περίπου 3000 χρόνια, χάρη στη θεϊκή παρέμβαση.

Τώρα, οι υπολογιστικές προσομοιώσεις δείχνουν ότι είναι δυνατό οι δυνατοί άνεμοι να παραμέρισαν τα νερά και να δημιούργησαν μια «γέφυρα» ξηράς σε μια περιοχή, από όπου οι Ισραηλίτες κατάφεραν, περπατώντας πάνω σε λασπωμένο αλλά ασφαλές έδαφος, να φτάσουν απέναντι, καθ'οδόν προς τη Γη της Επαγγελίας.

Η έρευνα, υπό τον Καρλ Ντριους του Εθνικού Κέντρου Ατμοσφαιρικών Ερευνών (NCAR) και του πανεπιστημίου Κολοράντο των ΗΠΑ, η οποία δημοσιεύτηκε στο περιοδικό PLoS ONE, δείχνει ότι ένας ισχυρός ανατολικός άνεμος με ταχύτητα 100χλμ/ώρα, που φυσούσε όλη τη νύχτα, μπορεί να απώθησε τα νερά ύψους περίπου δύο μέτρων, σε ένα σημείο όπου ο ποταμός Νείλος, σε κάποια καμπή του με σχήμα U, πιστεύεται ότι ενωνόταν με μια παράκτια λιμνοθάλασσα.

Με τον τρόπο αυτό, είναι δυνατό να δημιουργήθηκε μια στενή χερσαία δίοδος, που έκλεισε ξανά μόλις ο άνεμος κόπασε (πνίγοντας τον αιγυπτιακό στρατό που καταδίωκε τους Ισραηλίτες, σύμφωνα με τη Βιβλική αφήγηση).

H «γέφυρα» αυτή εκτιμάται ότι είχε μήκος 3-4 χλμ. και πλάτος 5χλμ. και παρέμεινε «ανοικτή» επί τέσσερις ώρες τουλάχιστον.

Η νέα μελέτη αποτελεί τμήμα μιας ευρύτερης έρευνας του Αμερικανού επιστήμονα σχετικά με τις επιπτώσεις των ανέμων στα βάθη των υδάτων.

Η έρευνα για την Έξοδο βασίζεται σε ανακατασκευή των πιθανών τοποθεσιών και βαθών των πλωτών διαύλων στο δέλτα του ποταμού Νείλου, που έχουν μεταβληθεί σημαντικά με το πέρασμα του χρόνου, εκτιμώντας ότι στην πραγματικότητα ήταν μέσω αυτού του σημείου και όχι της σημερινής Ερυθράς Θάλασσας, όπου πέρασαν οι Ισραηλίτες.

«Ο διαχωρισμός των υδάτων μπορεί να κατανοηθεί μέσω της δυναμικής των υγρών. Ο άνεμος μετακινεί το νερό με τρόπο σύμφωνο με τους φυσικούς νόμους, δημιουργώντας ένα ασφαλές πέρασμα ανάμεσα στο νερό και μετά επιτρέπει ξανά στο νερό να εισβάλει και να καλύψει το πέρασμα» δήλωσε ο Ντριους.

Στο παρελθόν και άλλοι επιστήμονες είχαν αποπειραθεί να ερμηνεύσουν το πέρασμα της Ερυθράς Θάλασσας μέσω φυσικών εξηγήσεων.

Κάποιοι πρότειναν ότι ένα τσουνάμι μπορεί να ανάγκασε τα νερά αρχικά να υποχωρήσουν και έπειτα να επανέλθουν γρήγορα. Κάποιοι άλλοι υποστήριξαν ότι είναι εφικτό ένας ισχυρός και επίμονος άνεμος να χαμηλώσει πολύ το επίπεδο του νερού σε μια περιοχή, ώστε να μπορούν να τα διασχίσουν περπατώντας οι άνθρωποι.

H PARIS HILTON ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΕΙ...!!!

Η Paris Hilton σε γνωστό club της Νέας Υόρκης ξεφαντώνει χορέυοντας και τραγουδόντας!!
Όμως την ώρα που χορέυει φαίνοται το εσώρουχο της!?!?!


Οι καταχρήσεις και τα ναρκωτικά οδηγούν σε αυτό το αποτέλεσμα:

Celebrities: young vs. old (13 photos)



















ΤΑ'Ι'ΖΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΛΕΥΚΟ ΚΑΡΧΑΡΙΑ!?!?!

Απίστευτο και όμως αληθινό!!!
Βρέθηκε σε απόσταση αναπνοής...με ένα λευκό καρχαρία...για να τον τα'ί'σει!!!

Τα καλύτερα “3D” tattoos!!!



















 

BMW 325i Convertible: Σκληρό μέταλλο

Η εικόνα του αμαξώματος δεν έχει επί της ουσίας διαφοροποιηθεί σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν. Ο ανασχεδιασμός των προφυλακτήρων, των φωτιστικών σωμάτων και ορισμένων μεταλλικών επιφανειών όπως το καπό, δεν μεταβάλλουν τα δεδομένα  



Πριν από τέσσερα χρόνια η Σειρά 3 Convertible αποτελούσε την πρώτη BMWπου εγκατέλειπε την παραδοσιακή υφασμάτινη οροφή για χάρη ενός σύνθετου μηχανισμού αναδίπλωσης μεταλλικών τμημάτων.
Παρά τις αρχικές ενστάσεις για την επιλογή του Βαυαρού κατασκευαστή, το πρώτο καθαρόαιμο Coupe Cabrio στην ιστορία της BMW κατάφερε -χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία μάλιστα- να κάμψει τις αναστολές όλων αυτών που μέχρι τότε δήλωναν ορκισμένοι εχθροί του… μετάλλου.
Το ελκυστικό παρουσιαστικό του, το οποίο διατήρησε τις τυπικές αναλογίες ενός soft top cabrio, προσπερνώντας με ιδανικό τρόπο τους οδυνηρούς σχεδιαστικούς συμβιβασμούς που κατά κανόνα επιβάλει η σκληρή-αναδιπλούμενη οροφή, κέρδισε από την πρώτη στιγμή τις εντυπώσεις.
Το ίδιο και το ικανότατο πλαίσιο, που δεν θέλησε να κρυφτεί πίσω από τη δεδομένη απουσία σταθερής οροφής ώστε να δικαιολογήσει μια πιθανή υποβάθμιση των δυνατοτήτων του, αλλά αντιθέτως προίκισε με τα απαιτούμενα εφόδια μια ξεκάθαρα οδηγοκεντρική πρόταση.
Χωρίς, λοιπόν, η πορεία της Σειράς 3 Convertible να επιβάλει το ριζικό επαναπροσδιορισμό της, οι αλλαγές στην πρόσφατα ανανεωμένη εκδοχή του βαυαρικού CC δεν προσθέτουν τίποτα στη μέχρι σήμερα γνωστή εικόνα του.
Ακόμη και οι σχεδιαστικές παρεμβάσεις που έχουν πραγματοποιηθεί στις επιφάνειες του αμαξώματος απαιτούν αρκετή προσπάθεια για να εντοπιστούν και να απομονωθούν.
Τα φωτιστικά σώματα, η κεντρική εισαγωγή αέρα, οι πτυχές του καπό και οι προφυλακτήρες δηλώνουν με ξεκάθαρο τρόπο την πρόθεση του κατασκευαστή να διατηρήσει τις ισορροπίες ανάμεσα στο παρελθόν και στο μέλλον του αυτοκινήτου.
Την αίσθηση ότι οι Γερμανοί δεν θέλησαν να πρωτοτυπήσουν, επιχειρώντας την πλήρη παραμετροποίηση των χαρακτηριστικών της δημοφιλέστατης 3άρας, επιβεβαιώνει μεταξύ άλλων ο τετραθέσιος θάλαμος επιβατών.
Ο εκσυγχρονισμός του ηλεκτρονικού, κατά κύριο λόγο, εξοπλισμού, δεν μεταβάλλει επί της ουσίας τα δεδομένα, αν και στην πράξη οι εκτεταμένες δυνατότητες συνδεσιμότητας που απέκτησε το σύστημα διαχείρισης των συσκευών ενημέρωσης και ψυχαγωγίας αποδεικνύονται εξαιρετικά χρήσιμες.
Κατά τ’ άλλα η ποιότητα κατασκευής διατηρείται σε κορυφαία επίπεδα, αποτελώντας την καλύτερη δυνατή βάση για να υποστηρίξει κανείς το πολυτελές προφίλ του τετραθέσιου Coupe Cabrio.
Σε επίπεδο πρακτικότητας, πέρα από τις τέσσερις ανεξάρτητες θέσεις που θα συναντήσεις στο εσωτερικού του αυτοκινήτου, καθοριστικός είναι και ο ρόλος του χώρου αποσκευών, ο οποίος ξεκινά από τα 350 λίτρα και περιορίζεται με την αναδίπλωση-αποθήκευση της μεταλλικής οροφής στα 210.
Γνωρίζοντας εκ των προτέρων ότι δεν έχεις να κάνεις με την βασική έκδοση του αυτοκινήτου, αυτή δηλαδή που εξοπλίζεται με το δίλιτρο μοτέρ των 170 ίππων, αλλά με έναν εξακύλινδρο κινητήρα 2.996 κ.εκ., δεν θα αργήσεις να αναζητήσεις τις δυνατότητες της "ανοικτής" Σειράς 3 στην άσφαλτο.
Στην πραγματικότητα η ονομαστική ισχύς των 218 ίππων αποδεικνύεται απλώς επαρκής για τα δεδομένα ενός τρίλιτρου μοτέρ, πόσο μάλλον όταν τα 270 Nm μέγιστης ροπής… εγκαταλείπουν την εκρηκτικότητά τους στα σύνθετα γρανάζια του εξατάχυτου αυτόματου κιβωτίου.
Στον αντίποδα, βέβαια, ο μετριοπαθής ρόλος του ατμοσφαιρικού συνόλου των 3,0 λίτρων λειτουργεί ανταποδοτικά, περιορίζοντας σημαντικά τις ενεργειακές απαιτήσεις του βαυαρικού τετράτροχου.
Σύμφωνα με την BMW 7,9 λίτρα καυσίμου αρκούν ώστε η Σειρά 3 των 1.760 κιλών να διανύσει την απόσταση των 100 χιλιομέτρων, την ίδια στιγμή που η διαδικασία του "0-100" ολοκληρώνεται σε 8,1 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 243 χλμ./ώρα.
Τη δεδομένη ισορροπία δυνάμεων που χαρακτηρίζει την έκδοση αναλαμβάνουν να επικυρώσουν και οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων.
Με την άνεση να βρίσκεται ανάμεσα στις αδιαπραγμάτευτες προτεραιότητες της "3άρας", οι κλίσεις που εμφανίζει το αμάξωμα είναι σε κάθε περίπτωση δικαιολογημένες.
Αντίστοιχα, το ηλεκτρο-υδραυλικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης μπορεί να έχει περιορίσει τον όγκο και την ποιότητα των πληροφοριών που μεταφέρει στα χέρια σου, ωστόσο, απέχει από το να χαρακτηριστεί ανεπαρκές ή υποδεέστερο των προδιαγραφών του αυτοκινήτου.
Αν σε όλα αυτά προσθέσουμε και τα χαρακτηριστικά λειτουργίας ενός αυτόματου κιβωτίου που εναρμονίζεται με την ίδια, μετριοπαθή "συμπεριφορά" του συγκεκριμένου μοτέρ, τότε εύκολα συμπεραίνεις ότι η 325 Convertible επενδύει κυρίως στο πολυτελέστατο προφίλ ενός premiumCC.
Από την άλλη πλευρά, η ικανοποιητική ακαμψία του πλαισίου και η μετάδοση της ισχύος στους πίσω τροχούς ενισχύει την θέση του γερμανικού τετράτροχου ανάμεσα στις συνήθως συντηρητικές προτάσεις της κατηγορίας του.
Είναι ξεκάθαρο, λοιπόν, πως η 325i με τους 218 ίππους είναι η έκδοση που θα επιλέξεις συνυπολογίζοντας κυρίως τα οικονομοτεχνικά στοιχεία που την χαρακτηρίζουν και όχι μια επιλογή καρδιάς όπως π.χ. τα δύο ισχυρότερα σύνολα 3,0 λίτρων, απόδοσης 272 και 306 ίππων, με το τελευταίο να συνδυάζει τον άμεσο ψεκασμό καυσίμου με έναν υπερσυμπιεστή καυσαερίων τεχνολογίας twin-scroll.

Ο Σισέ ανάμεσα στους πιο φορμαρισμένους επιθετικούς της Ευρώπης

                                     Ο Τζιμπρίλ Σισέ ανάμεσα στους πιο φορμαρισμένους της Ευρώπης  
                                                                          (Φωτογραφία:  ACTION IMAGES )







Αθήνα
O Τζιμπρίλ Σισέ έχει ξεκινήσει... φουριόζος στο φετινό πρωτάθλημα με 3 γκολ σε δύο συμμετοχές
 με τη φανέλα  
του Παναθηναϊκού και η γερμανική εφημερίδα «Bild» σε αφιέρωμα που έκανε τον συμπεριέλαβε 
στους δεκαπέντε πιο φορμαρισμένους επιθετικούς στην Ευρώπη αυτή την περίοδο, 

δίπλα σε παίκτες όπως ο Φορλάν, ο Μπερμπάτοφ, ο Μαλουντά, ο Ετό...

Ο τίτλος του αφιερώματος είναι «τα αστέρια που έχουν προκαλέσει αναταραχή» και 

η κεντρική φωτό είναι με τον Σισέ να απεικονίζεται δίπλα στον Ντίμιταρ Μπερμπάτοφ της
 Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ 

και τον Χουλκ της Πόρτο.

«Δεν κάνει εντύπωση μόνο με την όψη του», αναφέρει αρχικά για τον Γάλλο στράικερ


 η «Bild» και προσθέτει:

«Ο Τζιμπρίλ Σισέ του Παναθηναϊκού, ξεκίνησε με τρία γκολ σε τρία ματς 


στο ελληνικό πρωτάθλημα», για να καταλήξει:

«Στην Ελλάδα ο Γάλλος κάνει αίσθηση. Ο Τζιμπρίλ Σισέ βρίσκεται σε τοπ φόρμα».

Μαζί με τον Σισέ στη σχετική λίστα βρίσκονται οι Ουέλιτον (Σπαρτάκ Μόσχας), 

Γέλε Βόσεν (Γκενκ), 
Αλεξάντερ Φράι (Βασιλεία), Λουίς Σουάρες (Άγιαξ),
 Ρίκι φαν Βολφσβίνκελ (Ουτρέχτη), 
Φλοράν Μαλουντά (Τσέλσι), Ντίμιταρ Μπερμπάτοφ (Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ),
 Κένι Μίλερ (Ρέιντζερς), 
Χουλκ (Πόρτο), Σάμουελ Ετό (Ίντερ), Αντόνιο Κασάνο (Σαμπντόρια), 
Ντιέγκο Φορλάν (Ατλέτικο Μαδρίτης) και Νέλσον Βαλντές (Χέρκουλες).

Τρισδιάστατοι εκτυπωτές φέρνουν επανάσταση στη βιομηχανική παραγωγή


Νέα Yόρκη
Οι δυνατότητες αυξάνονται, το κόστος πέφτει στην «τρισδιάστατη εκτύπωση», μια μέθοδο κατασκευής αντικειμένων από αλλεπάλληλα στρώματα διαφόρων υλικών. Στην αγορά κυκλοφορεί ήδη μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων, η οποία σύντομα θα εμπλουτιστεί με τεχνητά μέλη πολυτελείας, μέχρι και με «τυπωμένα» κτίρια.

Τα συστήματα 3D εκτυπώσεων ήταν κάποτε τόσο ακριβά που χρησιμοποιούνταν μόνο για την «ταχεία κατασκευή πρωτότυπων» (rapid prototyping), δηλαδή μοντέλων που δοκίμαζε η βιομηχανία πριν λανσάρει το τελικό προϊόν στην αγορά.

Τα τελευταία χρόνια, όμως, οι μεγάλες εταιρείες τρισδιάστατων εκτυπωτών, όπως η Stratasys και η 3D Systems, έχουν ρίξει τις τιμές στα 10.000 με 100.000 δολάρια. Και, σε αντίθεση με τα παλαιότερα μοντέλα, που κατασκεύαζαν αντικείμενα μόνο από μέταλλο ή πλαστικό, οι νέοι εκτυπωτές μπορούν να «τυπώνουν» αλλεπάλληλα στρώματα που περιέχουν πολλά υλικά ταυτόχρονα.

Η τεχνολογία περνά έτσι στη γραμμή παραγωγής: Γυναικείες τσάντες, βαζάκια καλλυντικών, θήκες για το iPhone, λαμπατέρ και ρούχα είναι μερικά από τα δημιουργήματα της νέας τεχνολογίας.

Με την τεχνολογία 3D printing, ακόμα και οι χομπίστες μπορούννα υλοποιήσουν (κυριολεκτικά) τα όνειρά τους: Η εταιρεία Shapeways, για παράδειγμα, δέχεται παραγγελίες για αντικείμενα που σχεδιάστηκαν με προγράμματα σχεδιασμού όπως το AutoCAD και το Alibre.

«Επιτρέπουμε σε μια κατηγορία απλών ανθρώπων να μετατρέψουν τις ιδέες τους σε υλικά, πραγματικά προϊόντα» σχολίασε στους New York Times ο Τζέι Πολ Γκρέισον, διευθύνων σύμβουλος της Alibre Inc.

Μεταξύ των εταιρειών που αξιοποιούν τη νέα μέθοδο είναι η αμερικανική LGM, η οποία κατασκευάζει αρχιτεκτονικές μακέτες επί παραγγελία. «Κάποτε χρειαζόμασταν δύο μήνες για να κατασκευάσουμε μοντέλα των 100.000 δολαρίων» ανέφερε στην εφημερίδα ο ιδρυτής της εταιρείας Τσαρλς Όβερι. Τώρα, η LGM χρειάζεται μόνο μία ημέρα για να φτιάξει τη μακέτα, η οποία τιμάται μόλις 2.000 ευρώ.

Μια μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων «τυπώνει» η ολλανδική Freedom of Creation: πρωτότυπα έπιπλα για ξενοδοχεία· φουτουριστικά φωτιστικά· θήκες για το iPhone της Apple· βαζάκια για κρέμες της L' Oreal· και κοσμήματα και τσάντες που πουλάει στο δικτυακό τόπο της.

Ακόμα ένα βήμα πιο πέρα ετοιμάζεται να προχωρήσει η καλιφορνέζικη Bespoke Innovations. Η εταιρεία σχεδιάζει να ανοίξει το φθινόπωρο ένα κατάστημα που θα κατασκευάζει πρόσθετα μέλη επί παραγγελία. Τα τεχνητά άκρα της βασίζονται σε ακριβή τρισδιάστατα μοντέλα του αγοραστή, είναι ελαφρά, φθηνά, λειτουργικά και μπορούν να επενδυθούν με μια ποικιλία υλικών, από δέρμα με «άνιμαλ πριντ» μέχρι φουτουριστικά μέταλλα.

Εξίσου φιλόδοξα είναι και τα σχέδια της Contour Crafting, η οποία θέλει να εκμεταλλευτεί εμπορικά μια τεχνολογία του Πανεπιστημίου της Νότιας Καλιφόρνια. Η εταιρεία ζητά τώρα επενδυτές για έναν γιγάντιο 3D εκτυπωτή που θα τελειώνει ολόκληρα κτίρια με ένα και μόνο πέρασμα.

Αν το σχέδιο πετύχει και γίνει ο κανόνας στην βιομηχανία κατασκευών, ίσως κάποτε θα ζούμε όλοι μέσα σε τεράστιες εκτυπώσεις.

Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο για τα φορτηγά ΔΧ, «δεν σταματάμε» λένε οι μεταφορείς

                                           Η είσοδος των φορτηγών στην Πλατεία Συντάγματος 





Αθήνα
Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο για την απελευθέρωση των οδικών εμπορευματικών μεταφορών, αλλά οι ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων, που παραμένουν έξω από τη Βουλή, δηλώνουν αποφασισμένοι να συνεχίσουν τον αγώνα τους.
Μόλις έγινε γνωστή η είδηση της υπερψήφισης επί της αρχής του νομοσχεδίου, οι μεταφορείς που βρίσκονται στις εθνικές οδούς προχώρησαν σε αποκλεισμούς δρόμων και σημείων των εθνικών οδών, προκαλώντας κυκλοφοριακό έμφραγμα στο Λεκανοπέδιο.
Αυτήν ώρα, κλειστά παραμένουν δύο σημεία των εθνικών οδών:
  • Στην Αθηνών-Κορίνθου, στο 23ο χιλιόμετρο και στη Λεωφόρο Σχιστού
  • Στην παλαιά εθνική οδό Αθηνών-Κορίνθου στη Νέα Πέραμο 
Η Εθνική Οδός Αθηνών-Λαμίας, στο ύψος της Μεταμόρφωσης, έκλεισε για περίπου τρία τέταρτα της ώρας και στα δύο ρεύματα, αμέσως μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου, αλλά αργότερα άνοιξε και η κυκλοφορία έχει ομαλοποιηθεί.
Στο κέντρο της Αθήνας, οι μεταφορείς άρχισαν να αποχωρούν από το Σύνταγμα από τις πρώτες απογευματινές ώρες. Αυτήν την ώρα η κυκλοφορία γύρω από τη Βουλή γίνεται κανονικά.
Η συμβολή των οδών Βουλιαγμένης-Αλίμου ανοιγοκλείνει κατά διαστήματα.
Στις 1:30 μ.μ. επικράτησε ένταση μπροστά από το Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη, όπου από νωρίς παραμένουν παρατεταγμένες αστυνομικές δυνάμεις, εμποδίζοντας τους διαδηλωτές να προσεγγίσουν το σημείο.

Η ένταση προέκυψε ξαφνικά, χωρίς εμφανή αφορμή, όταν ομάδα των αυτοκινητιστών επιχείρησε να προσεγγίσει το σημείο, με αποτέλεσμα να απωθηθούν με χρήση χημικών από τις αστυνομικές δυνάμεις. Ακολούθησε «πετροπόλεμος» με μπουκάλια και άλλα αντικείμενα.
Πάντως, τα πνεύματα ηρέμησαν γρήγορα και περίπου 20 άτομα παρέμειναν μπροστά από το σημείο τραγουδώντας τον Εθνικό Ύμνο.
Αργότερα, δύο φορτηγά ξέφυγαν από τα μπλόκα της Αστυνομίας και έκαναν την εμφάνισή τους στην πλατεία Συντάγματος.
Σημειώνεται ότι στη Βουλή έφτασαν λίγο μετά τις 2:00 μ.μ. καισιδηροδρομικοί, αντιδρώντας στο νομοσχέδιο που προωθεί η κυβέρνηση για την αναδιοργάνωση και ανάπτυξη του ΟΣΕ.
Στη Θεσσαλονίκη
Σε αιφνιδιαστικούς αποκλεισμούς οδικών κόμβων και στην περιοχή της Θεσσαλονίκης προχώρησαν από τη 1:00 το μεσημέρι οι ιδιοκτήτες φορτηγών αυτοκινήτων και βυτιοφόρων.

Οι απεργοί απέκλεισαν για μία ώρα την Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης-Αθηνώνστον κόμβο της λαχαναγοράς, ενώ συνάδελφοί τους την ίδια ώρα διέκοψαν την κυκλοφορία των οχημάτων στην Παλιά Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης-Βέροιας, στη διασταύρωση Γέφυρα. Ο αποκλεισμός διήρκεσε μία περίπου ώρα και προκάλεσε προβλήματα στην κυκλοφορία των οχημάτων.

Λίγο μετά τις 2:00 το μεσημέρι οι ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων μετακίνησαν τα οχήματά τους και διέκοψαν την κυκλοφορία στην Εγνατία Οδό στο ύψος του Δερβενίου και στο ρεύμα εξόδου.

Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο


Το νομοσχέδιο για την απελευθέρωση των οδικών εμπορευματικών μεταφορών υπερψηφίστηκε επί της αρχής με 83 «ναι» και 16 «όχι» από το ΠΑΣΟΚ και τη Νέα Δημοκρατία, καθώς και από τους ανεξάρτητους βουλευτές Ντόρα Μπακογιάννη, Φώτη Κουβέλη και Σοφία Σακοράφα. Η ψηφοφορία ήταν ονομαστική έπειτα από σχετικό αίτημα του ΛΑΟΣ.

Ο βουλευτής της ΝΔ Πάνος Καμμένος διαφοροποιήθηκε από το κόμμα του, καταψηφίζοντας επί της αρχής, διευκρινίζοντας ότι δεν διαφωνεί με το κόμμα του και το άνοιγμα του επαγγέλματος αλλά έχει ενστάσεις με το να δοθούν άδειες σε μη κοινοτικά φορτηγά.

Σε διευκρινίσεις του στους δημοσιογράφους, ο κ. Καμμένος τόνισε ότι με το νέο καθεστώς υπάρχει κίνδυνος, τουρκικά φορτηγά αυτοκίνητα, με φτηνά καύσιμα και προϊόντα, να τινάξουν στον αέρα τις αγορές στα νησιά που είναι κοντά στις τουρκικές ακτές, όπως η Σάμος, η Χίος, η Ρόδος.

Από τη ΝΔ τόνισαν ότι «δεν υπάρχει θέμα Καμμένου».

Η συζήτηση και ψήφιση του νομοσχεδίου ολοκληρώθηκε στο Γ' Θερινό Τμήμα της Βουλής, νωρίς το απόγευμα.

Είχε προηγηθεί έντονη αντιπαράθεση ανάμεσα σε κυβέρνηση και αντιπολίτευση, με σημείο αιχμής το επίμαχο άρθρο 14 που περιλαμβάνει την μεταβατική περίοδο των τριών ετών και την απομείωση της άυλης αξίας των αδειών, για το οποίο η ΝΔ είχε ζητήσει ονομαστική ψηφοφορία.

Η επίμαχη διάταξη υπερψηφίστηκε κατά πλειοψηφία με 53 «ναι» και 46 «όχι». Υπέρ της διάταξης τάχθηκαν οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ ενώ το καταψήφισαν ΝΔ, ΚΚΕ, ΛΑΟΣ, ΣΥΡΙΖΑ, καθώς και οι ανεξάρτητοι βουλευτές Φώτης Κουβέλης και Σοφία Σακοράφα. Από την ψηφοφορία απουσίαζε η ανεξάρτητη βουλευτής Ντόρα Μπακογιάννη.

Έξω από τη Βουλή όλη τη νύχτα

Αρκετοί μεταφορείς παρέμειναν καθ' όλη τη διάρκεια της νύχτας συγκεντρωμένοι μπροστά από το Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη.

Νωρίς το πρωί έκλεισαν το ρεύμα ανόδου της Βασ.Σοφίας από την Αμαλίας μέχρι την Ακαδημίας, στα ανθοπωλεία, και στη συνέχεια απέκλεισαν την Αμαλίας μπροστά από τη Βουλή και έως τη Συγγρού.
Στο σημείο επικράτησε ένταση, όταν κάποιοι από τους συγκεντρωμένους προπηλάκισαν συνεργείο της ΝΕΤ και έριξαν κάτω την τηλεοπτική κάμερα.
Αν συνεχιστούν οι κινητοποιήσεις;
Οι μεταφορείς δηλώνουν αποφασισμένοι να κλιμακώσουν τις κινητοποιήσεις τους και μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου.
«Συνεχίζουμε δυνατά», είπε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας τους, Γιώργος Τζωρτζάτος και πρόσθεσε: «Μετά το σημερινό φιάσκο και την απόφαση-καρμανιόλα ενημερώνουμε την πολιτεία με τον ίδιο ρυθμό και δεν σταματάμε. Ό,τι ήταν να χάσουμε, το χάσαμε».
Για το ενδεχόμενο αυτό, δέχτηκε σειρά ερωτήσεων στο press room ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιώργος Πεταλωτής, ο οποίος τόνισε ότι ότι «με την ψήφιση του νομοσχεδίου τελειώνουν όλα τα ζητήματα».
«Υπάρχει κράτος, Πολιτεία και εκφρασμένη δήλωση και βούληση της κυβέρνησης ότι κανείς δεν μπορεί να κρατάει όμηρους τους πολίτες» συμπλήρωσε ο κ. Πεταλωτής.

Το τραγούδι του Sanjuro '' Ήμουνα κάποτε παίδι" στο Festival τραγουδιού της Κοζάνης!!!

Η επιτροπή αξιολόγησης του φεστιβάλ νέων δημιουργών Κοζάνης 2010 ανακοίνωσε τα 8 τραγούδια που θα λάβουν μέρος στο τελικό διαγωνιστικό γύρο. 

Μεταξύ των οχτώ προκριθέντων είναι και το τραγούδι «Ήμουνα κάποτε παιδί» του “Sanjuro” 

Οι στίχοι και η μουσική ανήκουν στον «Sanjuro», η ενορχήστρωση στον “SocLeSock”, και είναι ερμηνευμένο από τους Sanjuro και Annie.

Μπορείτε να ακούσετε το τραγούδι "Ήμουνα κάποτε παίδι" εδώ:

http://www.kozanifest.com/2010/IMOUNA%20KAPOTE%20PAIDI_SANJURO.mp3

καθώς και τις υπόλοιπες συμμετοχές του τελικού γύρου εδώ:

http://www.kozanifest.com/2010/

Τέλος, παραθέτω την επίσημη ιστιόσελιδα του φεστιβάλ Κοζάνης,για όσους θέλουν να μάθουν παραπάνω πράγματα και λεπτομέρειες για το θεσμό: 

http://www.kozanifest.com/

Τις προσεχείς μέρες το fan club θα ενημερώσει για την μέρα,την ώρα και το μέρος στο οποίο θα διεξαχθεί το φεστιβάλ.
Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget

You might also like:

Related Posts with Thumbnails