Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

25 αλήθειες που ισχύουν για τις γυναίκες !

Δεν κάνεις κάτι λάθος όταν δεν καταλαβαίνεις τι θέλει. Πολλές φορές, ούτε κι εκείνη ξέρει. Υπάρχουν όμως 25 αλήθειες, που ισχύουν για όλα τα θηλυκά του πλανήτη. Σου τις μαθαίνει η Ιταλίδα θεά και μοντέλο Bianca Balti (foto).
1. Ακου με, σε παρακαλώ! Οχι επειδή λέω κάτι που θα αλλάξει την κοσμοθεωρία σου, αλλά επειδή η ικανότητα να ακούς είναι σημάδι σεβασμού κι έχει τη δύναμη να αλλάζει τη δική μου κοσμοθεωρία.
2. Οι γυναίκες μιλούν στη δική τους γλώσσα. Για παράδειγμα, το «είμαι μια χαρά» σημαίνει «μου λείπουν οι δυο τρομάρες» ή το κλασικό «εγώ δεν θα πάρω γλυκό», που σημαίνει «θα φάω από το δικό σου».
3. Θυμήσου ότι το ΠΜΣ, εκτός από ακρωνύμιο του Προεμμηνορρυσιακού Συνδρόμου, είναι και η Περίοδος Μεταβλητών Συναισθημάτων. Ασε με λοιπόν να κλάψω, να φάω το γλυκό σου, να κάνω ό,τι μου έρθει στο κεφάλι. Οι αλλαγές στη διάθεσή μου έχουν να κάνουν με τις ορμόνες μου, όχι με σένα.
4. Μακιγιάζ, ανταύγειες, χτένισμα, πεντικιούρ, μανικιούρ: όλα είναι δώρα για σένα. Γιατί το μόνο που θέλω είναι να σου αρέσω. Να ανησυχήσεις λοιπόν όταν πάψω να τα κάνω.
5. Οταν σου αρέσω πολύ, να μου το λες. Μη μου το λες όταν δεν σου αρέσω. Γιατί μέχρι να το ξεχάσω, πρέπει να ακούσω από το στόμα σου καμιά εικοσαριά κομπλιμέντα.
6. Θυμάμαι τι φορούσες την πρώτη φορά που μου είπες πως με αγαπάς. Το γεγονός όμως ότι δεν θυμάσαι τίποτα από εκείνη τη μέρα με κάνει να πιστεύω ότι δεν το εννοούσες.
7. Σε αγαπούσα πολύ καιρό πριν αρχίσω να σου το λέω. Είναι γυναικεία τακτική να οδηγούμε το παιχνίδι στην παράταση (και ύστερα λες ότι δεν ξέρω από μπάλα).
8. Εννοείται ότι είσαι ο καλύτερος απ' όσους έχω πάει. Οι άλλοι έπαψαν να υπάρχουν από τη στιγμή που σε ερωτεύτηκα.
9. Ποτέ δεν θα σου αποκαλύψω των πραγματικό αριθμό των πρώην εραστών μου. Εξάλλου, τι νόημα έχει; Ξαναδιάβασε το 8!
10. Διαβάζω κάθε μέρα τις προβλέψεις για το ζώδιό σου.
11. Κρυφογελάω όταν ακούω το σερβιτόρο να σου λέει: «Θα δοκιμάσετε εσείς το κρασί ή η κυρία σας;».
12. Σκύψε αυθόρμητα πίσω μου και φίλα με στο λαιμό. Αν είσαι καλός, θα σε αφήσω να περάσεις κι άλλο χρόνο στα προπύλαιά μου.
13. Οι φίλες μου ξέρουν τι κάναμε χθες το βράδυ. Ανάμεσά μας δεν υπάρχουν μυστικά.
14. Κάνε με να γελάω και θα είμαι ευτυχισμένη. Γέλα με τα χάλια σου και θα είμαι δική σου.
15. Λίγη ζήλια δεν βλάπτει αν α) και οι δύο παραμένουμε αρτιμελείς και β) δεν με αφήνεις να αναπνεύσω με τις καχυποψίες σου. Αν βρεις το μέτρο, θα ξέρω ότι νοιάζεσαι και θα με κολακέψεις.
16. Οταν δεν σου κάθομαι, δεν το κάνω για να σε τιμωρήσω. Απλώς, μερικές φορές θέλω να με αφήνεις ήσυχη, δηλαδή όχι ακριβώς ήσυχη. Ο.Κ., δεν μπορώ να σου το εξηγήσω, γιατί ούτε κι εγώ ξέρω τι θέλω.
17. Μπορώ να προσποιηθώ, το θέλω και θα το κάνω. Αν έχει τη σειρά που θέλω να δω κι εσύ έχεις ορεξούλες, τι πρέπει να κάνω; Μήπως προτιμάς να έχω πονοκέφαλο;
18. Λατρεύω το σεξ! With or without you, που λέει και ο Μπόνο. Το μυαλό μου είναι πιο βρώμικο απ' ό,τι φαντάζεσαι.
19. Δυσκολεύομαι να σου αντισταθώ την ώρα που βγαίνεις από το ντους, αθλείσαι, αλλάζεις τη λάμπα στο σπίτι μου, μιλάς με την ηλικιωμένη γειτόνισσά μου, φοράς το κοστούμι σου, με βοηθάς με τη φορολογική δήλωση, παίρνεις master στο DIYing.
20. «Θέλεις να σου πάρω λουλούδια;». Αφού με ρωτάς, όχι! Το θέμα είναι να το κάνεις αυθόρμητα. Αν πρόκειται να υπογράψουμε συμφωνητικό από πριν, άσ' το.
21. Εννοείται ότι θα αργήσω στο ραντεβού μας. Βλέπεις, θέλω το χρόνο μου για να στολιστώ και να σου αρέσω. Δεν είναι σοβαρός λόγος αυτός; Η ικανότητά μου να εφευρίσκω δικαιολογίες θα σε τρομάξει.
22. Αν μάθω ότι μου τα φόρεσες, μπορεί να σε συγχωρήσω. Στην πορεία όμως θα εύχεσαι να σε είχα χωρίσει.
23. Με ακούς που τραγουδάω με πάθος: Ι kissed a girl and I liked it, the taste of her cherry ChapStick. Ξέρω ότι θα ήθελες να είναι ένας στίχος βγαλμένος από τη ζωή μου, αλλά, sorry! Θα μείνει απλώς μία φαντασίωση.
24. Θες μία απλή συμβουλή για να διορθώσεις τα λάθη σου στο κρεβάτι: όταν πηγαίνεις γρήγορα, το θέλω πιο γρήγορα. Και όταν το κάνεις αργά, μου αρέσει ακόμα πιο αργά.
25. Νιώθω πολύ τυχερή που είμαι μαζί σου κι ελπίζω να νιώθεις κι εσύ το ίδιο. Ακόμα κι αν έχεις τα πάντα, χρειάζεσαι κάποιον να τα μοιραστείς μαζί του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

You might also like:

Related Posts with Thumbnails